Welcome to the Library Catalog of "Dunarea de Jos" University of Galati

Titluri cărți marketing și comunicare în afaceri Subscribe to this list

| Select titles to:
Căile persuasiunii modul de influențare a comportamentelor prin mass media și publicitate Jean-No‰l Kapferer

by KAPFERER, Jean-No‰l | RADU, Lucian; CHELCEA, Septimiu | [ trad.; pref.].

Material type: book Book Publisher: București ; Comunicare.ro ; 2002Availability: No items available Log in to add tags.
Cercetări de marketing\\2002\ coord. Iacob Cătoiu

by CĂTOIU, Iacob | [ coord.].

Material type: book Book Publisher: București ; Uranus ; 2002Availability: No items available
Comunicare politică Camelia Beciu

by BECIU, Camelia.

Material type: book Book Publisher: București ; Comunicare.ro ; 2002Availability: No items available
Comunicare profesională aplicații Liviu Roșca

by ROȘCA, Liviu.

Material type: book Book Publisher: Sibiu ; Editura Universității "Lucian Blaga" din Sibiu ; 2001Availability: No items available
Comunicare și semnificare studiul mimicii ; perspective interdisciplinare Georgeta Corniță

by CORNIȚĂ, Georgeta.

Edition: Ed. a 2-a rev.Material type: book Book Publisher: Baia Mare ; Editura Universității de Nord din Baia Mare ; 2006Availability: No items available
European enterprise policy from SME policy to entrepreneurship policy Rudy Aernoudt

by AERNOUDT, Rudy.

Material type: book Book Publisher: New York ; Intersentia ; 2003Availability: No items available
Fața nevăzută a televiziunii\\Gheorghe, V., Prodomos, Buc., 2008\ Virgiliu Gheorghe

by GHEORGHE, Virgiliu.

Material type: book Book Publisher: București ; Prodromos ; 2008Availability: No items available
Fondul și forma o poveste culturală Maria Iacob, Dumitru Iacob

by IACOB, Maria; IACOB, Dumitru\\1\.

Material type: book Book Publisher: București ; Tritonic ; 2010Availability: No items available
Ghid esențial de promovare\\Zbuchea, A., Buc., Tritonic, 2009\ Alexandra Zbuchea, Florina Pînzaru, Cristina Galalae

by ZBUCHEA, Alexandra; PÎNZARU, Florina; GALALAE, Cristina.

Material type: book Book Publisher: București ; Tritonic ; 2009Availability: No items available
Ghid practic pentru elaborarea studiului de fezabilitate a planului de afaceri și a programului de producție în exploatațiile agricole coord. Rozi Liliana Berevoianu ; Iuliana Dobre, Radu Voicu, Mariana Bran, Teodora Ivașcu, Andrei Buiga, Carmen-Lenuța Trică

by BEREVOIANU, Rozi\ \\Liliana; DOBRE, Iuliana; VOICU, Radu; BRAN, Mariana | [ coord.; coaut.; coaut.; coaut.].

Material type: book Book Publisher: București ; Ars Academica ; 2010Availability: No items available
Limbajul secret al leadershipului cum să îndemni la acțiune prin arta povestirii Stephen Denning ; trad. Alina Popescu

by DENNING, Stephen | POPESCU, Alina\\economie\ | [ trad.].

Material type: book Book Publisher: București ; Publica ; 2010Availability: No items available
Managementul aprovizionării și desfacerii Virginia Băleanu

by BĂLEANU, Virginia.

Material type: book Book Publisher: Petroșani ; Universitatea din Petroșani ; 1999Availability: No items available
Managementul resurselor umane\\Pell, A. R., Curtea Veche, Buc., 2008\ Dr. Arthur R. Pell ; trad. din lb. engleză de Anca Novac

by PELL, Arthur\ \\R | NOVAC, Anca | [ trad.].

Edition: Ed. a 2-aMaterial type: book Book Publisher: București ; Curtea Veche ; 2008Availability: No items available
Marketing financiar-bancar Iuliana Cetină

by CETINĂ, Iuliana.

Material type: book Book Publisher: București ; Editura Economică ; 2005Availability: No items available
Marketing health services Richard K. Thomas

by THOMAS, Richard K.

Material type: book Book Publisher: Chicago ; Health Administration Press ; 1994Availability: No items available
Marketing internațional\\Pop, N. Al., Uranus, Buc., 2001\ Nicolae Alexandru Pop, Ionel Dumitru

by POP, Nicolae\ \\Alexandru; DUMITRU, Ionel.

Material type: book Book Publisher: București ; Uranus ; 2001Availability: No items available
Marketing politic în România înainte și după 1989 Alexandra Bardan

by BARDAN, Alexandra.

Material type: book Book Publisher: București ; Tritonic ; 2001Availability: No items available
Marketing\\Cucu, I., Universitatea Tehnică din Petroșani, 1995\ Ioan Cucu

by CUCU, Ioan.

Material type: book Book Publisher: Petroșani ; 1995Availability: No items available
Marketingul serviciilor\\2005\ Valerică Olteanu

by OLTEANU, Valerică.

Edition: Ed. a 3-a, rev.Material type: book Book Publisher: București ; Ecomar ; 2004Availability: No items available
Mass media din România o lectură sociologică Valentina Marinescu

by MARINESCU, Valentina.

Material type: book Book Publisher: București ; Tritonic ; 2002Availability: No items available
Multinational enterprises in Ukraine the relationship between local institutional quality and innovation outcome ; dissertation Daria Igorivna Zvirgzde ; prof. dr. Javier Revilla Diez, PD. dr. Daniel Schiller

by ZVIRGZDE, Daria Igorivna | DIEZ REVILLA, Javier; SCHILLER, Daniel | [ cond. șt.; cond. șt.].

Material type: book Book Publisher: Hannover ; Universität Hannover ; 2014Availability: No items available
Persuasive Techniken in Versandhauskatalogen Ioana Rostoș

by ROSTOȘ, Ioana.

Material type: book Book Publisher: Suceava ; Editura Universității din Suceava ; 2005Availability: No items available
PR trend societate și comunicare coord. Delia Cristina Balaban, Ioan Hosu

by BALABAN, Delia Cristina; HOSU, Ioan | [ coord.; coord.].

Material type: book Book Publisher: București ; Tritonic ; 2009Availability: No items available
Programarea neuro-lingvistică și arta comunicării\\Lassus, R. de, Teora, Buc., ½2008\ Réne de Lassus ; trad. de Adriana Bădescu

by LASSUS, Réne de | BĂDESCU, Adriana | [ trad.].

Material type: book Book Publisher: București ; Teora ; ½2008Availability: No items available
Psihologia vânzărilor cum să vinzi mai mult, mai ușor și mai repede decât ți-ai fi imaginat vreodată că ar fi posibil Brian Tracy ; trad. Mihaela Budui ; ed. Iuliana Enache

by TRACY, Brian | BUDUI, Mihaela; ENACHE, Iuliana | [ trad.; ed.].

Edition: Ed. a 2-aMaterial type: book Book Publisher: București ; Business Tech International ; 2014Availability: No items available
Publicitatea sau arta de a convinge Rodica Mihaela Cîrnu

by CÎRNU, Rodica Mihaela.

Material type: book Book Publisher: București ; Editura Didactică și Pedagogică ; 2004Availability: No items available
Radioul modern tratarea informației și principalele genuri informative Irene Joanescu

by JOANESCU, Irene.

Material type: book Book Publisher: București ; All Educational ; 1999Availability: No items available
Relațiile publice și mass-media Cristina Coman

by COMAN, Cristina.

Material type: book Book Publisher: Iași ; Polirom ; 2000Availability: No items available
Responsible business self-governance and law in transnational economic transactions ed. Olaf Dilling, Martin Herberg, Gerd Winter

by DILLING, Olaf; HERBERG, Martin; WINTER, Gerd | [ ed.; ed.; ed.].

Material type: book Book Publisher: Oxford ; Hart Publishing ; 2008Availability: No items available
Retorică și comunicare dublu regim (diurn/nocturn) al presei Șerban Foarță

by FOARȚĂ, Șerban.

Material type: book Book Publisher: Timișoara ; Universitatea de Vest din Timișoara ; 1996Availability: No items available
Secretele comunicării nonverbale ghidul unui fost agent FBI pentru "citirea" rapidă a oamenilor Joe Navarro, Malvin Karlins ; trad. Mihaela Liliana Stroe

by NAVARRO, Joe; KARLINS, Marvin | STROE, Mihaela Liliana | [ trad.].

Material type: book Book Publisher: București ; Meteor Press ; 2008Availability: No items available
Securitatea tranzacțiilor electronice curs de lecții Iurie Cărăuș, Olga Cerbu

by CĂRĂUȘ, Iurie; CERBU, Olga.

Material type: book Book Publisher: Chișinău ; CEP USM ; 2009Availability: No items available
Sisteme informatice de marketing Gheorghe Orzan

by ORZAN, Gheorghe.

Material type: book Book Publisher: București ; Uranus ; 2001Availability: No items available
Small talk Susane Watzke-Otte ; trad. Iulia Ionescu

by WATZKE\-\\OTTE, Susane | IONESCU, Iulia | [ trad.].

Material type: book Book Publisher: București ; ALL ; 2010Availability: No items available
Societatea cucerită de comunicare Bernard Miège ; trad. Adrian Staii ; pref. Mihai Coman

by COMAN, Mihai; STAII, Adrian | [ pref.; trad.].

Material type: book Book Publisher: Iași ; Polirom ; 2000Availability: No items available
Strategia creativă în publicitate Bonnie L. Drewniary, A. Jerome Jewler ; trad. Gloria Mona Sauciuc, Felicia Rădulescu

by DREWNIARY, Bonnie L.; JEWLER, Jerome A | SAUCIUC, Gloria Mona; RĂDULESCU, Felicia | [ trad.; trad.].

Material type: book Book Publisher: Iași ; Polirom ; 2009Availability: No items available
Strategiczne cele i efekty zarzadzania dystrybucja energii elektrycznej w przedsiebiorstwach energetycznych Jerzy Szkutnik

by SZKUTNIK, Jerzy.

Material type: book Book Publisher: Czestochowa ; Wydawnictwo Politechniki Czestochowskiej ; 2006Availability: No items available
Tehnici de colectare a informației Dorin Popa

by POPA, Dorin.

Material type: book Book Publisher: Galați ; Editura Fundației Universitare "Dunărea de Jos" din Galați ; 2004Availability: No items available
Televiziunea în viața cotidiană Roger Silverstone ; trad. Claudia Morar

by SILVERSTONE, Roger | MORAR, Claudia | [ trad.].

Material type: book Book Publisher: Iași ; Polirom ; 1999Availability: No items available
Teoria comunicării Sultana Craia

by CRAIA, Sultana.

Material type: book Book Publisher: București ; Editura Fundației "România de Mâine" ; 2000Availability: No items available
Teoria comunicării curs pentru specializarea Administrație Publică Gabriela Vasilescu

by VASILESCU, Gabriela.

Material type: book Book Publisher: Ploiești ; Editura Universității din Ploiești ; 2003Availability: No items available
Teorii ale comunicării de masă Melvin L. DeFleur, Sandra Ball-Rokeach ; traducere de Ducu Harabagiu și Cătălina Harabagiu ; prefața aparține autorilor

by DEFLEUR, Melvin L.; BALL-ROKEACH, Sandra | HARABAGIU, Cătălina; HARABAGIU, Ducu | [ trad.; trad.].

Material type: book Book Publisher: Iași ; Polirom ; 1999Availability: No items available
Traducerea - comunicare interculturală rezumatul tezei de doctorat doctorand Monica Năstasi ; coordonator științific prof. dr. Elena Croitoru

by NĂSTASI, Monica | CROITORU, Elena | [ coord. șt.].

Material type: book Book Publisher: Galați ; Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați ; 2011Availability: No items available
Tratat de comunicare și negociere în afaceri Ștefan Prutianu

by PRUTIANU, Ștefan.

Material type: book Book Publisher: Iași ; Polirom ; 2008Availability: No items available
We're in Business Teodora Popescu

by POPESCU, Teodora.

Material type: book Book Publisher: Alba Iulia ; Aeternitas ; 2011Availability: No items available
Wikinomics cultura colaborării în masă Don Tapscott, Anthony D. Williams ; trad. Irina Sebeși

by TAPSCOTT, Don; WILLIAMS, Anthony D | SEBEȘI, Irina | [ trad.].

Material type: book Book Publisher: București ; Publica ; 2010Availability: No items available
Books Reading room Books Reading room 10 ani de la lansarea EURO : prefacerile și viitorul monedei în contextul crizei mondiale / coord. Gheorghe Voinea, Angela Roman, Dan Chirleșan

by VOINEA, Gheorghe [coord.] | ROMAN, Angela [coord. ] | CHIRLEȘAN, Dan [coord.].

Material type: book Book Publisher: Iași: Editura Universității Al. I. Cuza din Iași, 2010Availability: Items available for reference: Centrul de Documentare Europeană [Call number: CDE11/Z42] (1).
Books Reading room Books Reading room 2003 Eurofunding Guide - CEEC more than 250 european funds : specific methodology / ed. Lorraine de Bouchony

by BOUCHONY, Lorraine de [ed.].

Material type: book Book; Audience: Specialized; Publisher: Paris : Welcomeurope, 2003Availability: Items available for reference: Biblioteca - Sediul Central [Call number: 061.1EU/E90] (1).
Books Reading room Books Reading room 29 de secrete ale leadershipului de la Jack Welch : o selecție a bestsellerului Get Better or Get Beaten / Robert Slater ; trad. de Alina Moldoveanu

by SLATER, Robert | MOLDOVEANU, Alina [trad.].

Material type: book Book; Literary form: Not fiction Publisher: București : All, 2009Availability: Items available for reference: Biblioteca - Sediul Central [Call number: 65/S63] (1).
30-minute website marketing : a step by step guide / Lee Wilson (Vertical Leap, UK).

by Wilson, Lee [author.].

Material type: book Book; Format: available online remote; Literary form: Not fiction Publisher: Bingley, U.K. : Emerald Publishing Limited, 2019Copyright date: ©2019Online access: Resursa online Availability: No items available
 <<  <  1  2  3  ...  18    >>
Log in to create new lists.
Biblioteca Universității "Dunărea de Jos" din Galați

Powered by Koha