Critical thinking : tools for evaluating research / Peter M. Nardi.
By: NARDI, Peter M
.
Material type: 










Current location | Shelving location | Call number | Status | Date due | Barcode |
---|---|---|---|---|---|
Biblioteca - Sediul Central
Adresă: Str. Domnească, nr. 47, Galati, cod 800008 Tel: +40336130/132/133/134 Email: biblioteca@ugal.ro Sediul Central al bibliotecii este organizat în patru secții: Secția de împrumut: deține publicații din domeniul tehnic, destinate împrumutului la domiciliu. Sala de lectură I: publicațiile din această colecție se pot consulta în regim de sală de lectură; aici puteți regăsi lucrări de referință, teze de doctorat și colecții de reviste din domeniul științelor exacte și tehnice. Sala de lectură II: publicațiile din această colecție se pot consulta în regim de sală de lectură; aici puteți regăsi cărți din domeniul științelor exacte și tehnice. Multimedia: pune la dispoziția utilizatorilor, în regim de sală de lectură sau prin împrumut la domiciliu, publicații în format electronic pe suport fizic CD sau DVD. Din anul 2020, sediul central se mută în clădirea Filialei de științe economice și umaniste. Secțiile se reconfigurează astfel:
|
SC-Sala de lectură | 316.77/N22 (Browse shelf) | Not For Loan | C-286607 |
Bibliogr., indice..
Numeracy -- Sampling and generalizability -- Probability and coincidence -- Visual thinking -- Correlation and causation -- Scientific thinking -- Fact, opinion, and logical reasoning.
"Critical Thinking : A Methodology for Interpreting Information 'deconstructs' common errors in thinking and teaches students to become smarter consumers of research results. Written to complement a textbook or a collection of readings, this brief methods book strengthens students' ability to interpret information whenever and wherever data are used. It includes a wide range of examples along with end of chapter exercises for further discussion. This book will be a coursebook for the undergraduate social science courses where critical thinking, numeracy, and data literacy are common learning objectives"--Provided by publisher.
There are no comments for this item.