Welcome to the Library Catalog of "Dunarea de Jos" University of Galati

Normal view MARC view ISBD view

Reflective Practice as Professional Development [online] : experiences of teachers of English in Japan / Atsuko Watanabe

By: WATANABE, Atsuko.
Contributor(s): POARCH, Gregory | DEWAELE, Jean-Marc.
Material type: materialTypeLabelBookSeries: New Perspectives on Language and Education: Publisher: [Bristol] : Multilingual Matters, 2016Description: 1 resursă online (x, 190 p.).ISBN: 9781783096985.Subject(s): | DE-Științe ale educației | DE-Limba și literatura engleză | Japonia | multilingvism | metode de predare și instruire | programe de învățământ | profesori | limba japoneză | bilingvism | învățământ preșcolar | comunicare | limba engleză | cărți străine | cărți achiziții | cărți electroniceGenre/Form: resursă online Online resources: Acces la textul integral numai din contul de acces mobil
Contents:
Introduction and Preface: Embarking on the Journey of Reflective Practice / Designing a Better Way to Learn about Teachers and Professional Development / Situating My Study: Reflective Practice in the Japanese Context / The Reflective Continuum / Reflective Practice and the Consolidation of Professional Identity: Cases of the Novice Teachers / Reflective Practice and the Consolidation of Professional Identity: Cases of the Experienced Teachers / Teachers’ Awareness and Understanding: Exploring Teacher Cognition / The Reflective Interventions: Creating a Space for Expression / Implications for Professional Development Opportunities for Japanese Teachers / References
List(s) this item appears in: Titluri cărți electronice achiziționate prin Anelis Plus (De Gruyter) | Titluri cărți limba și literatura engleză intrate în 2016-2020 | Titluri cărți electronice limba și literatura engleză | Titluri cărți științe ale comunicării intrate în 2016-2020 | Titluri cărți electronice științe ale comunicării | Titluri cărți științe ale comunicării apărute în 2015-2020 | Titluri cărți electronice intrate în bibliotecă în anul 2020
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
No physical items for this record

Index

Introduction and Preface: Embarking on the Journey of Reflective Practice / Designing a Better Way to Learn about Teachers and Professional Development / Situating My Study: Reflective Practice in the Japanese Context / The Reflective Continuum / Reflective Practice and the Consolidation of Professional Identity: Cases of the Novice Teachers / Reflective Practice and the Consolidation of Professional Identity: Cases of the Experienced Teachers / Teachers’ Awareness and Understanding: Exploring Teacher Cognition / The Reflective Interventions: Creating a Space for Expression / Implications for Professional Development Opportunities for Japanese Teachers / References

Achiziție prin proiectul Anelis Plus 2020

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer

Biblioteca Universității "Dunărea de Jos" din Galați

Powered by Koha