Welcome to the Library Catalog of "Dunarea de Jos" University of Galati

Normal view MARC view ISBD view

Cele 22 de legi imuabile ale marketingului / Al Ries, Jack Trout ; trad. de Patricia Mandache

By: RIES, Al.
Contributor(s): TROUT, Jack | MANDACHE, Patricia [trad.].
Material type: materialTypeLabelBookSeries: Brandbuilders Marketing și Advertising Books: Publisher: București : Curier Marketing, 2004Description: 217 p. : il. ; 20 cm.ISBN: 9738648122.Subject(s): | DE-Economie | | marketing | marketing strategic | psihologia consumatorului | cărți românești | cărți achizițiiGenre/Form: lucrare de specialitateOther classification: 339.1/R52
List(s) this item appears in: Titluri cărți marketing | Titluri cărți mk-comunicare (DC nave) intrate în 2016-2021
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Current location Collection Shelving location Call number Status Date due Barcode
Filiala de științe economice și umaniste

Filiala Bibliotecii Facultăţii de Economie şi Administrarea Afacerilor este organizată în două secţii și pune la dispoziţia studenţilor şi cadrelor didactice publicaţii din domeniul ştiinţelor sociale şi umaniste.

Secția de imprumut: deține publicații din domeniile: economie, lingvistică, literatură română şi străină, religie, istorie, teologie, arte, educaţie fizică şi sport.

Sala de lectură: publicațiile din această colecţie se pot consulta în regim de sală de lectură; aici pot fi regăsite cărţi din domeniul ştiinţelor sociale şi umaniste (filosofie, religie, istorie, teologie, economie, educaţie fizică şi sport.

Din anul 2020 devine sediul central al bibliotecii.

Cărți SEU-Sala de lectură 339.1/R52 (Browse shelf) Not For Loan C-239093

Include index.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.
Biblioteca Universității "Dunărea de Jos" din Galați

Powered by Koha