Argumentation in higher education : improving practice through theory and research / Richard Andrews
By: ANDREWS, Richard.
Material type: BookSeries: Education.Publisher: New York, London : Routledge ; Taylor & Francis Group, 2009Description: x, 233 p. fogr., tab. ; 23 cm.ISBN: 100415995000; 139780415995009.Subject(s): | DE-Științe ale educației | DE-Filologie | | educație | învățămînt liceal | metode de predare | logica argumentării | sociologia educației | comunicare în educație | cărți străine | cărți achizițiiGenre/Form: studiiOther classification: 371/A52Current location | Collection | Shelving location | Call number | Status | Date due | Barcode |
---|---|---|---|---|---|---|
Biblioteca Facultății de Litere
Biblioteca Facultăţii de Litere pune la dispoziţia utilizatorilor publicaţii din domeniile: lingvistică, literatură română şi străină, ziaristică şi filosofie; acestea pot fi consultate în regim de sală de lectură. |
Cărți | LIT-Sala de lectură | 371/A52 (Browse shelf) | Not For Loan | C-260807 |
Bibliogr. p. 220-226; Index p. 227-233
There are no comments for this item.